Enviat per: martamercader | Mai 16, 2011

Discurs acte 9-05-11 al TAG

Bona Nit a tothom

Benvolgut alcalde del Vendrell i el nostre candidat Benet Jané, diputat al congrés i secretari general de CiU ( … ), delegat del govern a TGN ( … ),  senador ( … ) diputats (  …… ) , regidores, regidors i altres autoritats. Vendrellencs i vendrellenques, amics I amigues.

Benvinguts a tots en aquest acte

Quan vaig pensar què us podria dir avui, dubtava entre centrar-me en el nostre programa electoral o fer una discurs més crític cap les altres formacions polítiques. Però al final, vaig concloure que el meu primer discurs davant d’un faristol i al Vendrell el volia fer  explicant allò que sento, allò que m’il·lusiona, allò que em motiva realment per ser aquí !

Quan l’any 1979, quan es van celebrar les primeres eleccions municipals, jo tenia 5 anys. 32 anys després. Estic aquí dirigint-vos unes paraules i formant part de la candidatura de convergència i unió a la vila del Vendrell.

Aquell any va encapçalar la nostra llista en Benet Jané, i el meu pare també formava part d’aquell projecte.

Dues grans persones, dos grans polítics. Als que admiro i que respecto.

I el per què, és molt senzill d’explicar :

Ells dos, saben què és el valor de l’esforç i del treball, han estat uns treballadors i uns emprenedors exemplars i és gràcies a gent com aquesta que els catalans hem pogut aixecar el nostre país. I no en dubteu, que el seu llegat servirà de referent pel nostre futur.

Gent com ells, també saben què és estar al servei de la seva vila i dels seus ciutadans, perquè no només han dedicat la seva vida a l’empresa familiar, sinó que a més, l’han compartit amb la seva gran passió: la política municipal i més en concret a la vila del Vendrell.

Ells han format part de la transformació econòmica que ha convertit el Vendrell, de vila a ciutat. Un Vendrell que ha millorat, ha progressat i s’ha adaptat als nous temps. Una ciutat que encara té molt camí per recórrer i un futur esperançador, no en dubteu,

–       Per la seva situació estratègica, per les seves platges, pel seu comerç, per la seva gent: El Vendrell té futur

Per tant, gent com el Benet i el meu pare són el meus referents: tant polítics com de ciutadans compromesos amb el Vendrell i amb el seu país.

I no vull acabar, sense dir-vos, que per mi no només és una satisfacció formar part de la llista que encapçala en Benet Jané, sinó que és un orgull que agafo com a compromís amb la meva vila: el Vendrell i al meu país. I des d’aquí, desitjo i us demano que el proper 22 de maig confieu amb aquest compromís que la gent de Convergència i Unió tenim el Vendrell i amb tots vosaltres.

Moltes Gràcies a tothom i us deixo amb…

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

